content image
This phantom sticky
content image
content image

Deska de Vries

Founder 

Na mijn opleiding Commerciële Economie was het al snel duidelijk: ik zou mijn eigen bedrijf beginnen. Omdat ik vanaf mijn zestiende stage heb mogen lopen en heb gewerkt binnen de cosmeticabranche, heb ik veel ervaring op kunnen doen. Ik besloot verder te gaan binnen deze branche.

Een marketingbureau die begrijpt wat jij als schoonheidsspecialist nodig hebt?

Ik help jou met jouw marketingactiviteiten, het uitbesteden van deze activiteiten zal je meer opleveren dan wanneer je dit zelf zou moeten doen. Doen waar je goed in bent en de rest overlaten aan een specialist, zal jouw schoonheidssalon tot een hoger niveau brengen.

Wat budget betreft, ik reken geen belachelijk hoge prijzen en de prijsafspraken die wij maken staan vast, geen onverwachte kosten. Ik bied jou betaalbare marketingoplossingen.

Mijn motto is; simpelheid en duidelijkheid. Bij mij geen vakjargon waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt: What you see is what you get, namelijk marketing waar jij als schoonheidsspecialist écht iets aan hebt!

content image

Dilana Hirschfeld 

Marketing Assistent

Al van jongs af aan ben ik geïnteresseerd in marketing en bedrijfskunde. Daarnaast heb ik een grote passie voor alles wat met beauty te maken heeft. Door mijn bevlogenheid voor schoonheid, ben ik gedreven om iedere consument de meerwaarde van een bezoek aan de schoonheidsspecialist te laten inzien.

Werken bij Jouwsalononline.nl combineert het beste uit beide werelden, waardoor geen enkele dag hetzelfde is. Mijn doel is om iedere klant een passende (online) marketing oplossing te bieden, die geheel aansluit op hun doelgroep.

In de media

  • Marketing column in het vaktijdschrift de Beautysalon: Voor het vaktijdschrift 'de beautysalon' schrijf ik iedere uitgave een column over salonmarketing. Wil je de columns lezen? Klik hier.
  • RTL4 programma Life is Beautiful: Life is Beautiful is hèt lifestyle programma van RTL4, waarin ik schoonheidssalons advies geef over hoe zij hun marketing kunnen verbeteren. Benieuwd? Bekijk dan de onderstaande fragmenten!

Meer informatie?